- Advertisement -spot_img

TAG

NAVO

Fregat Leopold I vertrokken uit Zeebrugge voor twee maanden inzet in Noord-Atlantische Oceaan

Het fregat Leopold I vertrok vanuit Zeebrugge voor een twee maanden durende inzet binnen de permanente NAVO-vloot SNMG1. De bemanning zal onder meer trainen op anti-onderzeebootvoering en luchtafweer, en deelnemen aan internationale activiteiten waaronder een parade in New York.

Latest news

- Advertisement -spot_img