Zumba in Oostduinkerke gaat niet door

Lezers reageren

- Dank aan onze partner -
- Dank aan onze partner -

De Zumba-les van , donderdag 4 juni, in de sporthal van Oostduinkerke gaat uitzonderlijk niet door.

De geplande ochtend- of middagles vervalt. De avondles dance work-out vindt wel plaats zoals gepland, dus wie wil bewegen kan deelnemen aan die sessie.

Reguliere Zumba-deelnemers in Koksijde – Oostduinkerke moeten morgen niet naar de sporthal komen voor Zumba. Wie normaal naar de afgelaste les gaat, kan kiezen om niet te komen of in plaats daarvan naar de avondles te komen. Er zijn geen verdere instructies of tijdsveranderingen genoemd.

Voor inwoners en bezoekers die bij de lokale les sporten betekent dit een directe wijziging in hun weekplanning: wie op Zumba rekende, moet morgen anders plannen. De sporthal in Oostduinkerke is de vaste plek voor deze lessen, waardoor de afgelasting mensen uit de buurt en deelnemende verenigingen direct raakt.

Organisatoren bedanken deelnemers voor het begrip en kondigen aan dat de Zumba-les volgende week weer doorgaat.

- Advertisement -

Ook dit nog...

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Vul alstublieft uw commentaar in!
Vul hier uw naam in

- Dank aan onze partner -
- Dank aan onze partner -

Net binnen